
اولین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد راه اندازی و آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه این آموزشگاه که آقای احمدی منش فرماندار شهرستان پاسارگاد، سروان خادمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ، فرماندهان انتظامی وجمعی از مردم ومسئولین سعادت شهر حضورداشتند سروان خادمی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی سعادت شهر گفت: در حال حاضردر شمال فارس با پیگیری هایی که توسط دونفر...
ادامه مطلب