تودیع ومعارفه فرمانده پلیس راه سعادتشهر

خرید بک لینک

http://www.upsara.com/images/kkrw_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still020.jpg

درجلسه شورای اداری شهرستان پاسارگاد فرمانده جدید پلیس راه سعادت شهر معرفی شد. دراین جلسه سرهنگ احمدی فرمانده پلیس راه استان فارس طی سخنانی پیرامون ترافیک وتصادفات ناشی از آن وخساراتی که به جامعه ما وخانواده ها وارد می شودگفت:

در دنیا سالانه یک میلیون و دویست هزار نفر براثر تصادفات کشته می شوند که در کشور خودمان بالغ بر هفده هزار نفر در سال در اثر تصادف جان خودرا از دست می دهند وی افزود:سالانه درجهان 50 میلیون نفردراثر تصادفات مجروح می شوندکه سهم کشورما حدود 500 هزار نفر است که بیشترین کشته ها وتلفات درکشوردر استان فارس وجوددارد.

سرهنگ احمدی بابیان اینکه ما در سال گذشته 1472 نفردراستان فارس براثر تصادف جان خودراازدست داده اند وتعداد مجروحانمان نیزنزدیک به 26 هزار نفر بوده است گفت:اگر ده درصد این مجروحین را ما لحاظ کنیم که الان دچارمشکل شده اند که در منزل نگهداری می شوندویاروی تخت بیمارستانها هستندببینیدچندین خانوار فکر وذهنش درگیراست که بتواند این مجروحین را ایاب وذهاب کند .

فرمانده پلیس راه استان فارس افزود:دربحث مرگ ومیر درجهان رتبه یازدهم راداریم اما در بحث تصادفات رتبه ما دوم است که شامل تصادفات هم جاده ای و هم شهری است. وی گفت :هفت درصد تولید ناخالص ملی ما در حوزه تصادفات هزینه می شودکه اگر تصادفات رانداشتیم می توانستیم در حوزه های دیگر استفاده کنیم .

سرهنگ احمدی به یک مقایسه اشاره کردوگفت:اگر بخواهیم یک مقایسه ای داشته باشیم بین تعداد شهدای مدافع حرم که در طی چندین سال داشته ایم با کشته های سوانح رانندگی شهدای این چند ساله به اندازه کشته های یک سال تصادفات استان فارس نیست وی افزود:شهدای استان فارس به صد نفر نمی رسدولی روزانه در سطح کشور 43 نفر براثر حوادث جاده ای دارند جان خودشان راازدست می دهند.ودراستان فارس روزانه 3 نفر در تصادف جان خودرا از دست می دهند.وی افزود درحادثه کشتی سانچی که همه مارا داغدار کردوهمه مسئولین بسیج شدند وعزای عمومی اعلام شد32 نفر جان خودراازدست دادند ولی روزانه 43 نفر دراثر حوادث ترافیکی از دست می دهیم که با این حساب ماباید هرروز درکشورعزای عمومی اعلام بکنیم

وی بابیان اینکه زمانی آمار ما روزانه 61 نفرکشته درکشور بود اما خدا کمک کرده وداریم به سمت کاهش تلفات جاده ای می رویم وی اصریح کردبا همه تلاشهایی که صورت گرفته اما این تلاشها جوابگو نبوده است . همه ما مسئول هستیم که کمک کنیم که این اتفاقها کمتر شود.

فرمانده پلیس راه استان بابیان اینکه در طی 9 ماهه گذشته طی آمار پزشک قانوی 51 نفر کشته در شهرستانهای ارسنجان وپاسارگاد داشته ایم گفت: 47 درصد کشته ها بومی بوده اند.

سرهنگ احمدی از استقرار دو پایگاه پلیس راه در محور سعادت شهر خبرداد وگفت: با توجه به گردشگر بودن منطقه وحضور گردشگران متعدد ووجود ترافیک درحوزه شهرستان پاسارگاد باپیگیری های انجام شده پلیس راه سعادت شهر از جایگاه سرهنگ دومی به جایگاه سرهنگی رسیدوارتقاء پیداکرد واز طرفی دوپایگاه پلیس راه برای شهرستان پاسارگاد درنظر گرفته شده ویک پلیس راه هم برای شهرستان خرامه اضافه کرده ایم که ترافیک محور خرامه وهم محور شیراز اصفهان راتا حدودی کمتر می کند

وی گفت: وی بابیان اینکه درآینده نزدیک محور جدید بندرعباس از سعادت شهر خواهد گذشت ویک بار ترافیکی سنگین خواهیم داشت گفت: بااین پایگاهها واستقرار پلیس راه خرامه کنترل بیشتری بر ترافیک این محور خواهیم داشت اسرهنگ احمدی گفت :هفت پاسگاه پلیس راه در استان ارتقاء پیدا کردند وبه درجه 16 رسیدند که این ارتقا ها موجب ورودنیرو و امکانات بیشتری به حوزه های پلیس راههای ارتقایافته می شود. دراین جلسه سرگرد امیری به سمت فرمانده پلیس راه سعادت شهر معرفی واز خدمات سرهنگ سجادیان فرمانده پیشین که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود قدردانی گردید.

http://www.upsara.com/images/c66h_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still018.jpg

http://www.upsara.com/images/givo_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still019.jpg

http://www.upsara.com/images/ci1c_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still023.jpg

http://www.upsara.com/images/uoba_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still009.jpg

http://www.upsara.com/images/4kd5_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still033.jpg

http://www.upsara.com/images/h8yc_mosahebeh_ba_farmandeh_polic.avi.still029.jpg

رویدادهای شهرستان پاسارگاد...

ما را در سایت رویدادهای شهرستان پاسارگاد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 19:50

صفحه بندی