
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر در بخشی از خطبه های امروز نماز جمعه این شهرضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) پیرامون خصایص و وسیره آن حضرت در کریمانه بودن و بخشش وکمک به نیازمندان به ایراد سخن پرداخت واز همه مردم خواست در این ماه مبارک رمضان نیازمندان را فراموش نکنند امام جمعه سعادت شهر در بخشی دیگر از خطبه ها ضمن عرض تسلیت به خانواده های معظم شهدای تروریستی چندروز پیش و آرزوی سلامتی وصحت برای مجروحان این حادثه کور تروریستی گفت: دشمنان برآن هستند که درامنیت ماچالش ایجادکنند ،بعداز حضور دشمن شکن مردم درانتخابات و بزرگداشت سالگردامام راحل(ره) و بیانات مقام معظم رهبری وحضورایران درعرصه جهانی ،سیاستهای حمایت از مستضعفین وکشورهای مظلوم، مبارزه با تروریسم وفعالیتهای باشکوه ایران درمنطقه ودارا بودن امنیت بالا درکشوروهمچنین باتوجه به ناامنی های کشورهای اطراف ، دشمنان بااین تحرکات خواستار این هستند که ایران را ناامن جلوه داده وبگویند درایران هم تروریسم می تواند فعال باشد .امام جمعه سعادت شهر گفت:این حرکت تروریستی ناچیزتر وکوچکتر از آن است که بتواند در امنیت وقدرت ماخللی ایجادکند، حادثه تروریستی تهران ، یک عملیات نظامی وضد امنیتی نبود که دشمن ادعاکند می تواند امنیت ایران رابه چالش بکشد ، این حرکت نه تنها امنیت کشورمارا به چالش نکشیده است بلکه آگاهی وهوشیاری دستگاههای نظارتی ما قوی تر خواهدشد.امام جمعه سعادت شهر گفت: این حوادث مذبوحانه شکست سیاستهای آمریکا در سوریه وشکست سیاستهای آل سعوددرمنطقه رانشان می دهد.حجت الاسلام عزیزی بابیان اینکه مردم ما هوشیاروآگاه هستندگفت: کسانی که 38 سال دربرابر تمام توطئه هاایستاده اند به خصوص 8 سال در جبهه ها جنگیدند اکنون هم در سوریه وعراق برای مبارزه باتروریسم شهید می دهند.امام جمعه سعادت شهر گفت: حوادث تروریستی تهران زنگ خطری برای بیداری کسانی بود که می گویند دنیای امروز دنیای گفتگو است نه موشک.زنگ خطری هست برای کسانی که مرعوبانه دفاع از حرم راخون ریزی و آتش افروزی می خوانند و می گفتند با تکفیریها می شودمذاکره کرد وجنگ در سوریه وعراق رابامذاکره پایان دادوزنگ خطری برای کسانی بودکه توان دفاعی رانقطه ضعف می دانند.وی گفت: آمریکا ،اسرائیل ،ایادی مرتجع وجنایتکار منطقه ای آنها ومزدورانشان بدانند که این اقدامات کورتروریستی جز اینکه موجب رسوایی هرچه بیشتر خودرادرادعای پوچ مبارزه با افراطی گری وجز افزایش تنفر ملت ایران از آنها نتیجه دیگری برای آنها نخواهدداشت.امام جمعه سعادت شهر خطاب به نمازگزاران گفت:خواهران وبرادران باید به خود ببالیم به سبب امنیتی که درکشورماحاکم است،به سبب داشتن نیروهای مسلح مقتدر،نیروهای نظامی وانتظامی ،سپاه پاسداران که مدیریت عملیات رابرعهده گرفتندواین نشان می دهد که بااین روحیه کشورماهیچ آسیبی نخواهددید وبا این ترقه بازی ها استقلال ، آزادی وامنیت وکرامت مااز بین نخواهدرفت.خطیب جمعه سعادت شهر بابیان اینکه آمریکاییها وسعودیها هدف شومشان این بودکه معادلات منطقه رابه نفع خودبرهم بزنند ونظام جمهوری اسلامی را مورد تهدید قرار دهند گفت: آنها در اجرای نقشه هایشان در سوریه وعراق موفق نشدند ودرمنازعات سیاسی منطقه شکست خوردند وبدانند که ازاینکه بتوانند ناامنی رابه درون ایران بکشانند این آرزو را به گور خواهند برد.






















ما را در سایت رویدادهای شهرستان پاسارگاد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10